خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش
احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دل‌شان یک جور غریبی تنگ است؛ دلتنگی را از چشم‌های فاطمه قاضی‌خانی می‌خوانم؛ وقتی هرجای مصاحبه به اسم همسر شهیدش می‌رسد، سرخ می‌شوند و پر از اشک. دلتنگی را در شیطنت‌های کودکانه بچه‌هایش می‌بینم؛ محمد‌متین، نهال و محمد‌یاسینی که یک‌جا آرام و قرار ندارند. مدام این طرف و آن طرف می‌روند و به همه جا سرک می‌کشند.

نفیسه کوهنورد، گزارشگر بی بی سی در مناطق جنگی در صفحه توییترش نوشت: امشب آمریکا جت سوری رو که گویا مواضع داعش رو بمباران می کرده ساقط کرده. ایران داعش رو در دیرالزور با موشک زده...

انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان سعودی، به نفع تل آویو خواهد بود زیرا محمد بن سلمان قصد دارد جنگی علیه تروریسم و افراط گرایی به راه بیاندازد.

باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه‌ای به دو باشگاه منچستر یونایتد و چلسی هشدار داد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم تبریزی تمدید کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده ‌بان شفافیت و عدالت گفت: بیشترین افرادی که به دنبال جرائم می‌افتند افراد یقه‌ سفید و به نوعی جنتلمن و خوش آب و رنگ و مرفه هستند.

پوپک جلالی افزود: از آنجا که در برخی از اتاق‌ها بچه‌ها خواب بودند، برای آرامش فرزندان و جلوگیری از ایجاد اضطراب در آنها هنگام بازدید، تعدادی از فرزندان برای دقایقی بیرون از اتاق نگهداری شدند.

صد و چهل و ششمین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شامگاه سه شنبه در محل کمیته برگزارشد.

رسانه رسمی عربستان سعودی که اولین بار خبر برکناری ولیعهد این کشور را منتشر کرد هنوز از تصاویر ولیعهد سابق به عنوان ولیعهد استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این باره توضیح داد: اگر راننده ای خط قرمزی را که پلیس برای ایجاد امنیت مسافران، در نظر گرفته رعایت نکند و با سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز (که یکی از عوامل بسیار مهم تصادف در جاده های دوطرفه است) جان دیگران را به خطر بیندازد، با برخورد شدید پلیس روبرو خواهد شد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/